Pages

Ahli Mayat

Saturday, 30 April 2011

Malaysian K-pop ?





Siapa yang tak kenal orang2 yang di atas tuhh kan ? gula-gula . 6 orang ahli . 4 kristian 2 islam . macam tuhh ke orang islam ? HAHA gedik jeh aku tengok . belom tentu nyanyi sedap

yang nihh pulak 24:7 katanya . tengok gambar ? alahai . macam gays punn ada . HAHA . geli2 . boleh muntah darah . so siapa ada lemah jantung,gout,kencing manis ke belakang sikit . nak kelik boleh kelik .


err ? serius aku boleh muntah darah tengok .



buat lah identiti sendiri janganlah malukan rakyat malaysia


k-pop jadah nya ? kau kan duduk terang2 dekat malaysia kenapa tak buat M-pop jehh ? bukan k-pop maksud korea pop ? alahai . tengok gaya dah tahuu nyanyi tak sedap . HAHA . bila kau dah buat album kau bagi aku free 1 almari punn aku tak nak . HAHA .
Sekadar pendapat . sape sokong sila komen

4 comments:

Tengku Sarah Amalina said...

Sumpah group 24:7 macam gay! Muka dahla macam indon, mcm muka pecah rumah pun ada. Euww! *kejam sgt ke? HAHA! If semua muka babyface mcm korea tu takpelah jugak. -.-

Mayat Hidupp said...

HAHA yeah ! orang kalau ada sakit jiwa boleh bertambah gila kalau tengok . belum dengar dyowg nyanyi lagi

farah wahedda said...

adoiii ape kejadahnyee nak tiru gaya korea ni..law jadi takpe gak..tapi ni macam tak menjadik je..ahahahahah ape salahnye ikot gaya ala ala malaysia kan huhu

dAkzKEciK said...

hHahah
KeLakar Giler...GambA2 Kpop Versi Melayu nie...
suMpah Nak termuntah darah aq tgOk hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...