Pages

Ahli Mayat

Thursday, 21 April 2011

Rokok Itu Best Dan Nikmat

best ke jadi smoker ? HAHA actually aku punn bukan smoker dan if aku tulis pasal rokok mesti ada orang sensitif tak puas hati dengan statement aku . alahai kesah pulakk . aku ikut macam ayah aku kott tak hisap rokok . kat kotak rokok lagi ada tulis rokok membahayakan kesihatan tapi aku tengok berkaton2 orang hisap . haha termasuk member aku sorang nihh aku . tiap masa lepak dengan die mesti merokok sebelah aku . aku tak kesah lah . orang nak merokok . haha tapi awek die tak suka die merokok . sekali pernah kena lempang dengan awek die depan aku . haha congrats pada kau amin . haha best kan ? kawan aku cakap apa yang kerajaan tulis dekat kotak rokok tuhh tipu sebenarnya rokok itu syurga . haha sangat lah kan ?

10 SEBAB MENGAPA ISLAM MENGHARAMKAN ROKOK
1. Rokok menjejaskan akal (mental)
2. Rokok membahayakan kesihatan fizikal
3. Rokok membahayakan keselamatan diri dan orang lain.
4. Rokok membahayakan keturunan
5. Rokok mengganggu manusia lain.
6. Rokok menimbulkan akhlak buruk
7. Rokok mensia-siakan waktu hidup
8. Rokok bercanggah dengan maruah keislamana
9. Rokok membazirkan harta (wang)
10. Rokok mengandungi dadah (nikotin dan arak)

so pada yang merokok tuh teruskalah dan pada AMIN kalau nak kena lempang dengan NANA lagi sila meroko di hadapan die lagi ea ? HAHA , belanja picture sedikit

1 comment:

Inche Vampire said...

heyyy// haha.. visit u.. heh.. jap2. mula2 nak komen pasal belog.. ada perkataan ni.. baik buang je before ada yang cakap annoying. heh..

actually, aku suka main dgn huruf2 yang bergerak ni. haha..tapi ada yang cakap, benda ni buat belog jd berat.. heh..

pastu, komen ni tukar kepada pop up window.. lebih mesra alam :)

ooo, nak komen pasal entry pulak.. nice one la! heh.. tapi kalau kasi kick maki2 lagi best.. bwahaha..guro je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...