Pages

Ahli Mayat

Tuesday, 12 April 2011

kisah MALAM

ketika takut apabila keluar malam dalam kegelapan yang tiada lampu jalan . ohh melaka kenapa lah kau tak cipta lampu banyak2 so takde lah tutt . sedang dalam perjalanan . kelihatan sebuah kereta bergoyang ! woww ! keadaan semakin mendebarkan kerana dalam kereta itu mesti ada raksasa yang sedang mengganass ! sekali ! waaa ! dua ekor BABI sedang beromen . keadaan kegelapan betukar jadi stim !? aku duduk sebelah kete die punn die takk perasan . ohh lupa . moto aku tak mengeluarkan pencemaran bunyi . no wonder die takk perasan pluss aku tutup lampu time tuhh hanya ditemani cahaya bulan ! HAHA , permainan semakin rancak ! aku pulak boleh duduk situ lama2 . nak rakam ? aku punn guna henset murah pluss time tuhh gelap kalau rakan bukan nampak kan kan ? then lepas tuhh perempuan tuhh menonggeng ?! eyh rupanya blowjob ! cibai ! nak maen punn jadi dalam kete ! panas mak bapak korang lahirkan korang . seb bhek bukan budak kg aku ?
kalau nak main sekali punnn kawenn lha cepat2 . main lha puas2 . takde dapat dosa free lah kan ? bodo . aku punn bla dari situ ! actually yang tengok(aku lah tuhh) sama jehh dapat dosa . HAHA . so JAUHI LAH MAKSIAT !





2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...