Pages

Ahli Mayat

Wednesday, 6 April 2011

kesalahan kebersalahan

merujuk kepada perkara di atas saya sebagai ketua menteri zombie berhasrat untuk menambah baik kampung zombie ! HAHA dauz kaw dah silap entry nihh . tajuk laen , isi laen , memang sengal kaw nihh dauz !
btw HAHA teman nak tetunjuk 1 pix kat mike , bukan untuk kita bako ea ?

see ? nama penuh aku lagi kan kan ? WOW !? siapakah yang tulis ? hantu kak limah ? ohh memang takk lha kan ? ini adalah pengakuan berani hidup seorangg perempuan yang bernama perempuan . HAHA , dia nihh dah lama suka at aku tapi aku wt donno jehh . kejam kan aku ? yaya aku tahuu itu . eyh kaw ! diam lah . kan aku nak taip nihh . haish . then aku suroh dye cuba cari laen then lupakan perasaan yang ada dalam hati dy tuhh . mmg lha dalam hati takan bawah tapak kaki ibu kan ? tuhh syurga . HAHA . (see) ? aku yang dy suro tengok balik . pttff . ape aku merepek nihh ? ohh sori lha kengkawan itu sahaja untuk entry kali ini . sekian terima kasih . kawan boleh lha menjamu sedikit juadah di rumah sendiri ea ? HAHA





































No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...