Pages

Ahli Mayat

Friday, 8 April 2011

CAN I ??

can i ? can i ? can i have a girlfriend like youu ? can i ? berapa banyak can lah . HAHA
kau mesti :

  1. baik hati
  2. setia
  3. caring
  4. pandai ...nak2 dalam math kan and IT (lagi aku suka) HAHA ?
  5. penyabar
  6. hormat orang tua
  7. sopan
  8. soft spoken but strict person :))
  9. pandai jaga hati ( woww nihh aku suka)
  10. sensitif (ohh nihh semua pempuan ada kan kan ?)
  11. suka nasihat aku bila aku buat salah bukan kaki maki even mmg salah kau !
  12. sederhana taknak hot2 sbb bile aku dah kawen rumah aku 'panas' nak kene beli aircond
  13. hanya perempuan biasa tetapi ada kelebihan yang luar biasa
  14. aku taknak minah kepoh ! OHH mati aku nakk layan nanti
  15. beriman (cakap atuk aku kene cari perempuan yang ada agama sbb aku nihh punn dah jahil sangat so perempuan tuhh dapat bimbing aku ke jalan yang benar ) HAHA
  16. alcoholic + smoker ! ohh mmg tak lah , kategori nihh aku dah buang jauh2 sbb nanti anak aku punn mesti ikot perangai kau kan ?
done ! tak suka dengan apa aku cakap ? alahai pergi tengok kenpa ? nihh blog aku bukan blog bapak hang ! HAHA sori sengaja TERkasar bahasa . sekian terima kasihh

3 comments:

ainyychaa said...

haha , siut ajea yg las-2 . ehh nih kt blog tjuk lgu ap ? nak tahu :)

nadHrah_KaMaL.. said...

wei,,!!
perempuan yg baik hanye untuk lelaki yg baik..

mayat hidup said...

nadrah : lolx ? lelaki hensem untuk perempuan cantik ? lelaki kaya untuk permpuan kaya ? lelaki jahat untuk permpuan jahat ? lelaki curang hanya untuk perempuan curang ? weii ape punya quote kaw cakap nihh ? tak boleh pakai cakap kau . jodoh tuhh tuhan tentukan bukan kau ! ROFL~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...