Pages

Ahli Mayat

Monday, 28 March 2011

Tiada Gambar Secantik Lukisan

Ohh . merujuk kepada perkara di atas . HAHA dah macam tuliss suratt lha pulaa kan kan ?
tengokk nama tuhh betul2 . ada nama aku kan kan ? HAHA some1 lukis buadd aku . bhaek gile aa . padahal tak mintakk punn dy buadkan . woww . saya sangat menghargainya .
nihh pulak hasil tangan siapa ? HAHA teka2 . ha salah ! gelojoh . HAHA . nihh hasil nukilan nurain binti mustapa . yaya thengs even bnda nihh hanya kertas yang tertulis lirik yang saya mmg sudaa tahuu . saya amat menghargainya . nihh lagi

dicetak pada selasa 18 ogos 2010
hurmm_windunya kat b shayank ! mish youu ! ( ha yang nihh tak boleh belah )
nihh punn korangg boleh baca sendiri kan kan ?
actually aku jumpa kertas nihh masa mak aku suro cari kertas na alas keropok goreng sbb tisu dh abis . then aku jumpa bnda nihh . macam bodoh lha pulakk aku nak ingat bnda2 camnihh kan ? yeahh .
yess !
HAHA . kesimpulannya TIADA GAMBAR SECANTIK LUKISAN :))





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...