Pages

Ahli Mayat

Sunday, 27 March 2011

lampu isyarat merah

Korangg tahuu kenapa ada sesetengah manusia di bumi nihh langgar traffic light merah . ada banyak sebab bukan ? tapi aku rasa ada kene mengena dengan KELAJUAN kenderaan mereka . yelahh bila tiba kat traffic light kene tunggu sampai hijau kan ? cuba tiba2 ada moto atau kereta macam kawasaki ninja ,honda cbr , porsche panamera or mitsubitshi evo X. pasti tergugatkan ? padahal motor atau kereta kita setakat kapcai ex5 , lagenda , wave, 135LC saga , viva dan seangkatan denganya , ya mereka2 yang mempunyai kenderaan berkuasa rendah seperti ini mengambil keputusan dengan melanggar lampu isyarat merah kerana mereka ini dapat mendahului dari orangg yang memiliki motor or kereta yang berkuasa besar . HAHA , kesimpulannya korangg bukan dapat pegi jaoh punn , padahal lagi 10 saat lampu nak hijau .

Lagi 1 jangan bila dah nampak polis trafik berdiri dekat traffic light anda2 sekalian cuba untukk melakuan aksi tak senonoh depan die orangg maybe anda akan terkena macam nihh

Tapi kalau kesilapan yangg macam nihh ?


kalau lampu macam nihh aku jalan jehh sebab salah lampu bukan salah aku kan ? HAHA
kalau orangg yang suka guna telefon masa memandu adakah mereka tergolong dalam kategori nihh ?


aha aku rasa gambar nihh macam perli aku . HAHA

so sekian sahaja entry kali ini . HAHA



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...